Thursday, December 1, 2011

- Just For You... -

Assalamualaikum n hai3~ =D
 ape khbr sume?? ade baik x?? sy ok jee..ari nie xde storyla..dr pg td pk..tp smpai skrg pn xde idea nk cite ape..so sy sharekn la ayt2 sy kpd sume.. hasil ciptaan sy sndri.. kalo merapu sorry tau! ^^
but this is special for my cweetie n sume kwn n yg knli sy..mau copy paste?bole jee..amik2..halal..hehe..


Jika diri ini matahari;
akan kusinari dirimu dengan sinar kegembiraan..
Jika diri ini angin;
akan kutiupkan bayu ketenangan dalam dirimu..
Jika diri ini gula;
akan kuhiasi hidupmu dengan peristiwa manis..
Jika diri ini ubat;
akan kuubati hatimu yang sakit,terluka..
Jika diri ini hujan;
akan kusuburi dirimu yang kelayuan..


Jika turunnya putera dari kayangan melamarku,
aku tetap pilih kamu..
Jika bahagia datang menjemputku dan harus kutinggalkan kamu,
aku tetap pilih kamu..
Jika ketenangan hadir membawaku tanpa kamu di sisi,
aku tetap pilih kamu..
Jika sang mentari menyinari aku seandainya kamu pergi,
aku tetap pilih kamu..
Jika bukit runtuh dan memaksaku memilih nyawa untuk diselamatkan,
aku tetap pilih kamu..
Jika gugurnya air mataku menanggung kesakitan,
aku tetap pilih kamu..


Haa..sekianla ayat2 cptaan sy..hehe..best x?? x best?? waaa T,T..haha..xpe..x best pn ade org bce dh ckup..hihi..okla,smpai sni aje episod uk ari nie..so,take care sume!! papai..

*Assalamualaikum.. =)



NurulSyafika

No comments:

Post a Comment