Sunday, December 18, 2011

- Awk Tahu... Sebenarnya... -

Assalamualaikum n hai3~ =)
sume pe kabo? ade baik? kalo baik Alhamdulillah.. ari nie sy mau share luahan ati sy.. lbih krg cm err...ape org kta tu? puisi?sjk?ahh! pape jela..jnji mmg luahan sy sndri,hsil cptaan sy..pd yg ske n b'mnat,kalo mau copy,copy la ek..enjoy! ;)

Awak Tahu..
Saya tak perlukan awak pun untuk bagi pendapat atau berkata sepatah pun ketika saya berada dalam kesedihan..

Awak Tahu..
Saya tak perlu untuk berjumpa awak setiap masa, setiap hari..

Awak Tahu..
Saya tak perlu memikirkan awak untuk sehari, seminggu, sebulan, mahupun setahun..

Awak tahu..
Saya tak perlu runsing untuk lakukan macam-macam untuk awak..


Sebenarnya..
Saya amat memerlukan awak untuk setia mendengar luahan saya dan memahami saya..

Sebenarnya..
Saya hanya perlu berkomunikasi, bercakap, berhubung dengan awak walaupun tak berjumpa untuk mengetahui keadaan diri awak..

Sebenarnya..
Saya perlu sentiasa memikirkan awak setiap detik, setiap saat..

Sebenarnya..
Saya akan berkorban apa saja untuk awak untuk melihat awak gembira walaupun saya terpaksa menggadaikan kebahagiaan saya sendiri..


Sekian la sje luahan sy tu..mmg dtg dr hati sy sndri..utk spe? sesiapa sje yg anggp drinye pnting bg sy..tp msti la kalo bab nie d'highlightkn 1st skli utk yg t'syg..n kwn2 sy..sekian sje bebelan kli ini..akn m'bebel lg kalo rjin ok? Assalamualaikum.. =)

*kdg2 kita rase kita x pnting pd ssorg..tp skurg2nye b'tnyela pd org tu dhulu utk kpstian bkn dgn andaian sndri shje..kerana kmngkinan akn melukakan hati insan t'sbut sdikit sbyk..

No comments:

Post a Comment