Thursday, March 8, 2012

- FromKawadToExam -

Assalamualaikum n hai3 sume.. =)
ape khbr? baik? Alhamdulillah la cenggitu.. ;)

  Urhh..letih betul beberapa minggu nie.. xpela.. korban sikit ek utk taun terakhir nie.. hihi.. =3
nape letih??? beberape minggu yg lps saya gi camping kt Kem Nur Sg. Merab (Kajang)..seronok n t'baik lah! (Y) n lps tuh saya ade latihan kawad kaki lak.. everyday! walauweh!! tp saya x kisah.. sekurang2nya adela gak benda nk d'buatkan drpd t'conggok pastu mengenang nth hape2 nnt kn? haha.. mmg letih arh tp kalau seronok bg saya, sokey lah.. huhu.. =)

  Pastu hari Sabtu lps tibalah pertandingan kawad kaki.. ingtkn nk gi join rombongan Karnival Jom Masuk U.. tp tarikh b'tindan lak ngn pertandingan kawad.. rombongan tu b'tolak kul 8 pg.. yg kitaorg lak start kul 8.30 pg.. mmg sah2 x dpt ikutla kan.. =(   Tp memadai la ssb Alhamdulillah, kitaorg dpt jd johan lg utk taun nie.. Syukur2.. puas ati la gak dlm pd x puas ati tu an.. (mcm mane tu???) =/

 And then, ari selasa nie iaitu b'samaan ngn tarikh 6/3/2012 ade exam bulanan lak.. pergh! buku2 sume x usik pun! ( m'hadap MUKABUKU adelah ! =p ) Alhamdulillah setakat nie okla gak.. fuhh.. ( ayat nk sedapkan ati sendiri ) result?? nthler.. dlm pada otak jam, sangkut, stuck tu gagahkan la diri utk jwb gak.. haha.. nie yg takut nie nk tunggu result! nth hape2 la result saya ek? heheh! =3

  Okla, smpai sini jela ek saya bebel.. nanti2 kalo rajin I continue lg ye U alls.. ok, papai sume.. =D

*Assalamualaikum.. =)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment